Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 septembrie 2013

Coafuri nunti si alte ocazii, vara 2013

     Incep prin a spune cateva cuvinte despre cum sta treaba intr un salon de infrumusetare pe perioada verii si in special lunile iulie - august care sunt foarte incarcate de evenimente, iar doamnele si domnisoarele vor sa si puna in valoare laturile sale feminine. Vara aceasta care tocmai ne a parasit atat de repede s au purtat in coafuri, impletiturile, iar in ceea ce priveste manechiura fie cu gel sau manechiura simpla s a purtat manechiura french alb sau diferite nuante in ton cu vestimentatia. Postez in continuare cateva modele dintre zecile de coafuri si de manechiura realizate de mine, in speranta ca va vor fi de mare ajutor pe viitor. Pentru ca mi place extrem de mult munca pe care o fac in salon, specific Salon Aly Beauty Styl, imi doresc sa mi apreciati aceste realizari si sper sa mi sugerati idei sau sa mi comentati postarile.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu